بالفيديو أعترافات الملائكه في جنة الشياطين محمد الأمين طلع مش أمين

بالفيديو أعترافات الملائكه في جنة الشياطين محمد الأمين طلع مش أمين
بالفيديو أعترافات الملائكه في جنة الشياطين محمد الأمين طلع مش أمين

بالفيديو أعترافات الملائكه في جنة الشياطين محمد الأمين طلع مش أمين

نشر المهندس رامي الجبالي عدة مرات عبر السوشيال ميديا الفيس بوك وأثار ذلك ضجة كبيرة في الأوساط المصرية وعلى وسائل التواصل الاجتماعي والسوشيال ميديا . لاسيما بعد أن صرحت الأجهزة الأمنية أنها تلقت بلاغا بقيام محمد الأمين بارتكاب جرائم يعاقب عليها القانون مع عدد من الفتيات داخل دار الإيتام، في إشارة إلى التحرش بهن.

4 أيام على ذمة التحقيقات..لـ محمد الأمين بتهمة الإتجار في -المزيد في الرابط التالي- https://nesral3roba.com/?p=112088

ونشرة رامي الجبالي علي صفحة الخاصة الفيس بوك قائلا

البوست ده كنت ناشره بتاريخ ١٠ ديسمبر سنه ٢٠٢١ … و من بعدها مجموعه من المنشورات علي نفس الواقعه.اللي يحب يتابع يفتح البروفايل بتاعي يقرأ بالتاريخ تسلسل الاحداث عشان يفهم حجم التقصير و

 .للمزيد من أسعار الدولار والذهب والعملات والأخبار الترند تابعونا على قناة التليجرام https://t.me/ghsjksjjs

دة الفيديو كامل https://www.facebook.com/relgebali/videos/1293313861170938

265342384 1293314187837572 6145538087022579294 n.jpg? nc cat=104&ccb=1 5& nc sid=ad6a45& nc ohc=oz3h4DWnnY4AX g7U61& nc ht=scontent.fcai20 3

متحرش أيتام جديد .. “كان كل ما يحط ايده علي جسمي أعيط .. و لما بيسألني انتي بتعيطي عشان بلمس جسمك ؟ كنت بخاف و اقوله لا لا, أصل ماما وحشتني بس والله .. من الخوف !

“” لما لقاني بعيط كثير جابلي ورقه و قالي تعالي امضي علي الورقه دي و تبقي مراتي ” و لما سألتها ايه الورقه دي قالتلي بيقولي ورقة جواز !

اللي فوق ده كلام طفله عمرها ١٣ سنه ! متخيلين !” اللي مش هتصلي بإنتظام هتتحبس ثلاثة أيام في اوضتها و مفيش خروج !! ..

وجاب لنا سماعات في أوضته و كان بيجيبني انا واخواتي البنات في اوضته و يقول لنا يلا نشوف مين احسن واحده فيكم بترقص بعد ما المشرفين تنام “

و لما سألت هو بييجي بالليل ليه, قالولي هو بيبات في الدار ثلاثة ايام في الاسبوع !!الحكايه ابتدت لما تم تحويل ٣ بنات اطفال من ١٣ الي ١٧ سنه زي القمر في عمر الزهور لدار في #بني_سويف من دار في الجيزه ..

البنات فجأه لقوا نفسهم في #الساحل_الشمالي في فيلا مع راجل اد جدهم و بيقول لهم يلا اقلعوا اللبس القديم ده و اشتري لكل واحده فيهم هدوم و مايوه بيكيني .. البنات اللي بتلبس حجاب “مش بإنتظام” و كل واحده فيهم حافظه علي الاقل ٣ اجزاء من القرآن و عمرها ما لبست مايوه .. لبسهم بيكيني !!

البنات بتنام في فيلا صاحب الدار في الساحل الشمالي ليه اصلا .. و لو فرضنا, ليه يتواجد معاهم .. يعني ايه بنات ايتام في سن مراهقه تبات في بيت راجل مشافوهوش غير من يومين اصلا ..

فين الرقابه بتاعت الوزاره !!البنات بتقول انه بدأ بحضن كل ما يشوفهم .. و لما سألتهم و ده عادي .. قالولي ما احنا بنقوله يا بابا .. و متخيلناش ان ممكن اب يعمل مع بناته كده !

المهم, رجعوا من الساحل علي الدار في بني سويف .. و من وقت ما وصلوا وهو بيحاول مع واحده واحده فيهم .. بس كل واحده لوحدها ..

يحط ايده علي الكتف و منه للرقبه او الشفايف او باقي جسمها لو سكتت .. و اللي تشيل ايده يقلب وشه عليها و يتلكك لها علي اي حاجه و يحبسها في اوضتها بالايام .

و لو اتكلمت زياده يقول لها هوديكي علي الاحداث .. و انتي عارفه انا مين و جايبكم منين !فالبنات تخاف و تسكت ..بدأ يقول لهم انتم بنات و جسمكم لازم يكون جسم ملكات ..

هشترك لكم في الجيم .. البنات فرحت .. صدقت .. و النتيجه انه بقي بيروح لهم بالليل يبات ٣ ايام في الاسبوع و جاب سماعات و بقي يشغل لهم موسيقي و يطلب منهم يرقصوا له و بالمره هيخسوا !

البنات بقت بتخاف تقعد لوحدها .. لانه لما بيلاقي واحده لوحدها لازم يحاول معاها .. لدرجه انه ساعات كان بيطلع يصحي البنات من النوم عشان ينزلوا يقعدوا معاه في اوضته !البنات قرفت من نفسها و من الحياه القذره دي اللي انبهروا بيها في الاول و تواصلوا مع احد القائمين عليهم و يعرفهم عشان ينقذهم ..

و بالفعل مسؤلين من التضامن اخدت البنات بعد ما قعدوا اكثر من شهرين عند القذر ده .. ولكن للاسف دلوقت البنات محبوسين في مكان محدش يعرفه غير الوزاره و ممنوعين من الخروج من المكان ده بقالهم شهرين !١البنات قالوا شهادتهم دي لموظفين كثير في وزارة التضامن و تم عرضهم علي اخصائيين نفسيين و عندنا التقارير النفسيه اللي بتقول ان البنات تعرضت للتحرش و للأسف مرت شهور و المجرم ولا حد عبره و الاطفال الايتام دي هي اللي بتتعاقب بالحبس بس ..

تواصلنا مع اكثر من موظف في الوزاره بشكل ودي نفهم ايه اللي معطلهم لا سمح الله و كلهم قالوا اننا عارفين القصه و مش عارفين نعمل حاجه و قلوبنا بتتقطع !

البنات حلقت شعرها النهارده بالمقص اعتراضا علي اللي حصل لهم و علي اللي لسه بيتعرضوا له .. و لما سألتهم انتم عاوزين ايه ؟

قالولي احنا ايتام اه .. بس احنا اتبهدلنا كثير اوي عشان نحافظ علي نفسنا بنات لحد النهارده .. فمستحيل نسيب حقنا !

البنات دي مش هي اللي المفروض تتحط في مكان مجهول .. مش هي اللي تحلق شعرها و تعيط و تصرخ.اللي يتحاسب هو مسئولين وزارة التضامن اللي مفروض يقولوا لنا البنات دي راحت للراجل ده ليه .. و كانوا فين من بيات البنات قي بيوت الساحل و القطاميه في بيت راجل ..

كنتم فين يا ساده .. و ليه لحد دلوقت مفيش اعلان عن هذه الكارثه للرأي العام عشان يعرفوا حقيقة رجال اعمال قذره !ا

ما اللي عمل في اطفال كده فوالله حسابه عسير دنيا واخره .. و حق البنات دي مش هنسيبه !الساده المسئولين, السيد #النائب_العام, وزير العدل, #وزيرة_التضامن ..

يا كل اب و ام في هذه المناصب .. بعد الشر علي ولادكم .. لو دي بناتكم كنتم هتستنوا شهرين عشان تجيبوا حقهم !الكلام المكتوب ده اقل حاجه في شهادات البنات .. و انا قمت بتوثيق هذه الشهادات و صور ضوئيه من التقارير الطبيه لمن يهمه الأمر.” ملحوظه : البنات مش مجانين ولو اتجننوا هيبقي بفعل فاعل .. من اللي اتعمل فيهم “مش هنكتب اسم الدار لمدة يومين .. لحد ما نشوف الوزارة هتعمل ايه !تحديث:نقدر نقول النهارده ان البنات هي مجموعه من الفتيات اللي تم الاعتداء عليها في دار الأيدي الامينه المملوكه لرجل الأعمال محمد الأمين

Capture 1
1121
3
4
اا

كما نشر المهندس رامي الجبالي مقال أخر على صفحة الفيس بوك قائلا :

تسلم إيد اللي كتب .. #كذب أنا اللي قمت بعمل بلاغ النائب العام بعد ما عرفت ان فات شهرين و محدش من وزارة التضامن الاجتماعي عمل بلاغ بخصوص الواقعه لمكتب النائب بالرغم من وجود شهادات و تقارير تفيد الواقعه و تستدعي الإبلاغ عنها فورا و غلق الدار لحين الفصل و التحقيق … و عشان كده بقيت انا مضطر اعمل البلاغ بنفسي و البلاغ بإسمي انا و نجدة الطفل عامله البلاغ بالمنشور بتاعي علي فيسبوك .. مش وزارة التضامن اللي عامله البلاغ !رابط المنشور علي صفحة الوزارة :https://m.facebook.com/story.php?story_fbid=296907589141923&id=100064680523614و بالمناسبة حتي منشوركم العاجل نزل بعد كل ما كل البرامج و الصحف و الجرايد كتبت و نشرت .. و كنتم اخر من تكلم !#الكنبة_الجلد_المريحة#مظلوم_مش_مظلوم#staytuned#إحسان_مش_إحسان#الامين_مش_امين

image 1
Capture

كما قال المهندس رامي الجبالي عبر الفيس بوك اللي بيقول القصه دي كذب و محمد الأمين مظلوم

اللي بيقول القصه دي كذب و محمد الأمين مظلوم … حابب اقولك ان البنات فضلت شهور و أيام خايفه تفتح بقها و مقهوره عشان عارفه ان في أمثالكم اللي مش هيصدقوا كلام أيتام و يكذبوا رجل أعمال كبير زي #محمد_الأمين.لو متعرفش، أسكت … سيبوا النيابه تحقق … عشان كلامكم بيوصل للبنات و بيخافوا و يقولوا قولنا لكم محدش هيصدقنا !#الكنبة_الجلد_المريحة#مظلوم_مش_مظلوم#staytuned#إحسان_مش_إحسان#الامين_مش_امين

image

النهارده (السبت) ان شاء الله الساعه ٨ مساء هعمل live علي صفحة أطفال مفقوده بحكي فيه تفاصيل مهمه عن إنتهاكات دار #الأيدي_الأمينه المملوكه لرجل الأعمال محمد الأمين.أتمني ناس كثير تكون موجوده و تسمعنا .. عشان نتعلم من الكارثه دي و متتكررش تاني لا داخل و لا خارج دور رعايه.هحكي لكم عن أبطال في مكتب النائب العام مفيش كلام يوفيهم حقهم .. وكمان أبطال في وزارة التضامن الإجتماعي انتفضوا لما عرفوا اللي حصل للبنات .. و مش هنسي أحكي عن اللي خذلوا الايتام أكيد .. و كمان هحكي لكم عن اللي اعتذر للأمين اللي مش #أمين عشان مضطرين ياخدوا البنات من عنده !و تفاصيل تانيه كثير هتفيد اللي عاوز الكارثه دي متتكررش من جديد .. و تكون دي بداية #حياة_كريمة للأيتام في مصر.رابط الصفحه عشان اللي ميعرفعاش :أطفال مفقودهالكنبة_الجلد_المريحة#مظلوم_مش_مظلوم#staytuned#إحسان_مش_إحسان#الامين_مش_امين

271568562 4571055926324888 932289824914348436 n

كما كتب المهندس رامي الجبالي فى بوست أخر عبر الفيس بوك محمد الأمين طلع مش أمين

محمد الأمين طلع مش أمين … و لما عمل دار سماها الأيدي الامينة وهي أيادي عاوزه تتقطع بتنهش في لحم الأيتام الغلابه.الحمد لله دوري خلص و أوفيت بوعدي للأيتام الغلابه اللي قالوا ملناش ضهر … و اثبت لهم ان اللي ضهره ربنا محدش يقدر عليه.ولا عزاء لكل موظف و مسئول جبان و فاسد هيعيش في خزي و عار علي تقصيره في حق أيتام .. و والله مش هسيبكم و هاجي بنفسي أطمئن عليكم في السجون قبل احكام الإعدام و المؤبد.شكرا للنائب العام و رجاله علي التحقيقات المحترمه ليل و نهار بدون توقف … شكرا لكل مسئول وقف في وش ملايين هذا الحقير … و ربنا يجعلكم دايما سبب في التنكيل بالفسده .و هكتب لكم في بوست منفصل تفاصيل القذاره و الخسه .. بس ده بكره ان شاء الله#أطفال_مفقوده

سايبين ملائكه في جنة الشياطين !لما عرفت ان في ٣ بنات تم انتهاكهم جنسيا في دار رعايه ، قولتلهم إلحقوا جيبوا باقي البنات الصغيرين و اقفلوا الدار دي بسرعه عشان اللي اتحرش و انتهك بنات بتعرف تتكلم مش هيرحم الصغيرين اللي مبيعرفوش يتكلموا او يعبروا !طبعا محدش سمع كلامي … و قالوا عليا عبيط … و للأسف أطلع انا للأسف اللي صح !و تطلع الاطفال اللي عمرها مكملش ٧ و ٨ سنين لم تسلم من الأيدي اللي مفروض اسمها أمينه ! و يطلع الأمين برضو مش أمين …ذنب الاطفال دي في رقبة المسئول الكبير قبل الصغير … اللي سمع و قال دي أكاذيب و ساب الكلب ينهش في لحم أطفال كمان و كمان … عاوزكم تتخيلوا الاطفال دي كان شكلها ايه و حاسين بإيه و عيطوا اد ايه و صرخوا اد ايه وهما بيتعمل فيهم كده …تبول لا إرادي .. و تبرز لا إرادي .. يعني انتهاك بشكل مستمر .. ان شاء الله هتشوفوا ده في نفسكم لان والله اليتيم حقه بيخلص في الدنيا … فوالله والله والله مش هسيبكم، كبيركم قبل صغيركم … عشان اللي يجي من بعدكم يعرف ان اليتيم في مصر خط احمر … و مش خايف من القضاء و لا من التحقيقات عشان القائمين علي القضيه دي كلهم عندهم أطفال فمستحيل يضيعوا حق يتيم، عشان خايفين علي ولادهم.

انا هنام و ضميري مرتاح … بس انتم هتعيشوا الباقي من حياتكم في خزي و عار و هتصحوا كل يوم علي كوابيس صوت صريخ الاطفال دي وقت انتهاكهم … حسبي الله و نعم الوكيلإن غدا لناظره قريب …الكنبة_الجلد_المريحة#مظلوم_مش_مظلوم#staytuned#إحسان_مش_إحسان#الامين_مش_امينوزارة التضامن الاجتماعيالسيدة انتصار السيسيAbdelFattah Elsisi – عبد الفتاح السيسي

https://www.facebook.com/relgebali صفحة الأستاذ رامي الجبالي

يذكر أن المهندس رامي الجبالي مؤسس صفحة أطفال مفقودين